one night session

Just hemkommen från en vansinnig tur till Örnsköldsvik.
Vi somnade 01.00 natten till lördag, 04.30 ringde klockan, 05.00 satt vi i bilen påväg till Norrköping för att hämta Wrestling with angels som skulle åka med oss. 16.15 var vi framme i Ö-vik. Det blev en helskön kväll med bra musik och fint häng. Immanu El var sist ut bland alla band, och när dom spelat klart så var klockan nästan 01.00. Vi hade bestämt innan att vi skulle åka vid 06.00 för att hinna hem. Vi räkade ut att när vi var klara för att gå och lägga oss så skulle klockan vara närmare 03.00! Så, vi åkte hem på en gång. Vi åkte 90 mil till norrland för att vara där i några timmar. Ganska galet. Men vi kom hem trötta men oskadda. Så, nu känner jag mig lite som jag skulle kunna tänka mig att en bakfylla känns! Yrsel och huvudvärk, lite smått illamående. Jag ska aldrig dricka alkohol! ;)

Här följer några bilder från våran spelning. Tack till kära Anna Johannesson för att vi får använda dina bilder!


Jag


David


Marcus

Tack Dúfva och Wrestling With Angels för en helskön norrlandstrip

Kommentarer
Postat av: c

Kära Eddie:) Jag är en tösabit som troget följer din blogg och vill nu bara tacka för allt du gör med mig genom ditt skrivande. Genom att du jämt och ständigt påminner mig om att jag borde vara mer tacksam för det Gud ger, att jag borde våga stå mer för min tro, att jag verkligen har gjort mitt bästa val när jag valt att följa Jesus, genom alla dessa påminnelser gör du mitt liv lättare. Hur stört det än låter så är du lätt i toppen på min Idol-lista. Hoppas du inte ens tänker tanken på att sluta blogga, du gör det så bra! Allt gott och Guds rika välsignelse:)

2009-10-06 @ 13:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0