15

Idag har jag köpt jeans..
Gick in på carlings, och möttes av en ensam Jackson schtekdansandes till någon technolåt! Jag hade bestämt innan att jag absolut inte skulle köpa nått över 200 spänn! Det första jag fick ögonen på förutom Jakob, så var det ett par jeans på tjejavdelningen! Ett par Lee, så sjukt snygga var dom! Jag kunde inte förmå annat än att köpa dom, och 799 var faktiskt inte så farligt...realization var det ju.

Men varför köpte jag dom egentligen? Jag har redan minst 7 par byxor, när det finns människor här i sverige, när det finns hemlösa i våra städer som knappt äger ett par byxor. Ja, nu fick jag plötsligt en väldigt nöd för dom människorna. Fatta vad mycket gladare jag blivit om jag köpt ett par byxor till en hemlös man eller kvinna istället!

Kommentarer
Postat av: moder

men dom satt välllldigt snyggt faktiskt!

Du är väl värd att få unna dej något snyggt, min son, som du jobbar å sliter:)

2009-09-16 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0