Bridges in the sky

Idag har jag jobbat, och tränat. Det var min dag.

Sedan så är det klart att Dúfva spelar på Livets Ords ungdomskonferens. Youth09. Vi är sanslöst peppade, det känns iallafall för mig, riktigt stort att få spela där! Det går riktigt bra för oss nu, på lördagmorgon åker vi till Örnsköldsvik för att spela på One night session. Makalöst roligt att få dra iväg sådär!

Och, jag har hämtat ut min nya jacka. Den är sjukt 80, kommer lägga upp en egobild när jag har den på mig. För jag vill stolt visa upp hur snygg den är! Nu ska jag fixa kvällsmat innan jag springer mot min sköna säng!

Guds välsignelser!

Dagens låt: Kyte - Bridges in the sky

Kommentarer
Postat av: Natalie:)

(svar) okey, men jag tycker att det är intressant att läsa om vad man har gjort & så:)

Åh va kul att det går så bra för er & att ni ska få spela där:D Glad jag blir! Vill höra er snart!

2009-09-28 @ 22:33:52
URL: http://nataliesdays.blogg.se/
Postat av: moder

Riktigt fin jacka a´la Eddie.

Å varm åxå, vill inte att min älskling ska frysa i vinter!!

Bless.

2009-09-29 @ 11:39:55
Postat av: joy

gillar låten!!

riktigt skön!!!

2009-10-17 @ 11:39:54
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0