trallala

Cellgrupp ikväll! Galet uppmuntrande!

Gud är så god, och jag är så förväntansfull på vad Gud vill göra den här hösten! Framförallt i min egen församling, känns verkligen som att något stort är på gång! Man kan riktigt känna födslovärkarna, och snart så hoppas jag få se skörd. Jag längtar efter väckelse, där ungdomar verkligen får möta Gud sådär otroligt starkt. Jag vill se ungdomar bli helade, befriade och upprättade! Se en helt ny, radikal, Jesusföljande ungdomskultur i Jönköping. Woho! Jag längtar, och jag tror att det snart kommer att hända!

Vill förresten annonsera ut att vi har ungdomsmöten varje fredag 20.00 på Livets Ord.
Och nej, Livets Ord är inte farligt, vi bits inte, vi kommer inte att skrämma dig, vi klättrar inte på väggarna etc etc.
Kom dit, låt dig dras med i härlig lovsång, få ett uppmuntrande ord till dig, och njut av fint umgänge i vårat nya ungdomscafé! Om du bor i trakten så tycker jag absolut att du ska ta dig dit!

Ha en välsignad natt!







Kommentarer
Postat av: sandy

låter fantastiskt! håller med om att det är något stort på gång runt om i landet i våra kyrkor. här hemma växer församlingarna, allt fler ungdomar går med och även de äldre generationerna satsar sina liv, sin tid och sina pengar för Guds rike. så otroligt att få se och vara med om! :)

2009-09-23 @ 21:54:48
URL: http://sabana.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej Eddie! Paret vi (jag och min syrra) bor hos i Brasilien ar polare med Ulf och valdigt fortjusta i Livets Ord. Jag tror jag kammade hem lite pluspoang da jag sa att jag besokt Livets Ord i bl.a. Huskarna, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0