Kom


En bild från Fridas trädgård i Forserum


Idag gjorde jag något jag inte gjort på väldigt länge! Jag sov istället för att gå på söndagsmöte!
Men jag kände att jag fick det, jag har haft fullt upp i flera veckor nu. Stress hit, och stress dit..
Det var riktigt skönt att få lämna mobilen på nedervåningen och sova tills jag vaknade av mig själv. Och faktiskt, så kände jag mig andligt tillfredställd av det! Så, idag så sov jag riktigt länge. Den här dagen har än så länge bara bjudit på en kebabrulle och ett gympass! Att gå till gymmet i sin ensamhet är riktigt fint faktiskt.

Idag skrev jag en ny lovsång, "Kom" heter den. Det är en bön, en mycket enkel bön. Livet är inte alltid sådär happypappywoho som man kan önska, då kan en sån här lovsång vara skön att uttrycka sig med!

Kom till mig, jag behöver dig

Så enkelt är det, jag behöver Gud! Mer än något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0