Stay Awake

Idag på morgonen har jag laddat ner Spotify till min kära far! Så nu sitter han helt salig vid sin dator och hittar gång på gång låtar som han lyssnade på i sin barndom - "åh, eddie..eddie, den här spelade jag i mitt pojkrum hemma i norrköping" "ÅH DET ÄR INTE SANT! DEN HÄR? JAG SPRITTER AV LYCKA!" Ja, kul att man kunde glädja någon denna torsdagsmorgon! Idag väntar ett arbetspass, och sedan rep till kvällen! Imorgon spelar Dúfva på Move09 på Kungsporten här i Huskvarna. Så alla som är nyfikna på oss borde ta sig dit! ca 22.30 i cafét spelar vi!

Visst är det fantastisk att Guds nåd är ny varje morgon! Det är inte samma nåd som han gav dig igår, den är ny idag! Ny dag, nya möjligheter. En helt ny dag som Gud planerat in i minsta detalj för dig! Guds nåd är en gåva, vi behöver inte prestera för att få den! Gud ger oss den, är vi villiga att ta emot den? Mmm-mm, jag älskar Gud! Så, låt honom lysa genom dig idag. Be att Gud ska få glänsa i dina blickar, i dina leenden, i dina ord! Tro mig, det syns. Likt en god parfym, så sprider du en vällukt omkring dig när du har Gud i hjärtat!

Ha världens bästa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0