Time to send someone away





Vilken dag! Första gången jag jobbade ett heldagspass. Det var fantastiskt slitigt faktiskt, men det kändes extra skönt att sluta. Men jag trivs verkligen skitbra! Livets arbetskamrater har jag..

Imorgon vill jag bara säga att alla borde röra på sina rumpor och ta sig till Livets Ord, för då är det ungdomsmöte igen! Komsi komsi! Kristen som okristen, det kommer bli pepp! Vårat ungdomsarbete heter alltså Atheart, vilket har som betydelse att vi vill tjäna Gud av hela hjärtat! Vi vill se ungdomar brinna för Gud av hela sina hjärtan.

Och ja, jag tyckte det behövdes lite nya egopics på den här bloggen ;) Jag har klippt mig med, det behövdes verkligen!

Gud välsigne dig!

Ps. Vill förövrigt tipsa om livets kille! José González! Han har skrivit livets låt och den tycker jag du ska lyssna på! Klicka HÄR för att komma dit! (om du har spotify vill säga)

Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Vad snygg du är då!!! Speciellt på den övre bilden. Lik mig! ;) Eh...men du har kanske tröttnat på att jämföras med kvinnor i släkten! Haha. Kerstin...



Tycker det är fint när du bloggar om dina dagar! Å är lite ego!

2009-09-04 @ 13:55:40
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: boy a

hur många ungdomar är ni som är med i livets ord?

2009-09-04 @ 17:53:48
Postat av: Eddie

om alla var där samtidigt så är vi nog runt 80-90!

men en vanlig fredagskväll typ så är det väl en 40-50 som kommer :)

2009-09-04 @ 23:34:34
URL: http://eddieskriver.blogg.se/
Postat av: en annan adam

är du född in i en kristen familj, osv?

2009-09-05 @ 05:08:19
Postat av: Eddie

Ja, mina föräldrar är kristna!

Men jag valde snabbt själv att inte vilja vara kristen, så jag har levt utan Gud med! Det är därför som jag kan säga at livet med Gud är så mycket bättre, än att leva utan honom! Att bli kristen var ett eget beslut alltså! Tack för din kommentar :)

2009-09-05 @ 08:41:02
URL: http://eddieskriver.blogg.se/
Postat av: Moder

Oavsett om du liknar Kerstin eller inte tycker jag du ska söka till någon modellagentur.

Du har de rätta proportionerna....:)

2009-09-05 @ 09:43:59
Postat av: bella

josé är verkligen amazing! och denna låten va stört bra!

2009-09-06 @ 10:55:39
URL: http://bellanotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0