Utkast: Alla som ...

Alla som bor i östergötland borde ta sig till Korskyrkan i Norrköping imorgonkväll!
Klockan 20.00 så leder jag, david och marcus lovsång där, för att sedan byta skepnad till Dúfva, då ska vi ha spelning där efter mötet! Peppa! Kommer bli fett, vi är så sjukt taggade! Så sjukt fett att få leda lovsång i en annan kyrka, känns skitcoolt! Ett riktigt previlegium!

Idag har jag jobbat morgonpass, hoppade in för Stina som var krasslig! Sedan har vi fixat med tramporgeln, modiferat om den något så att den ska bli lättare att ta med sig! Sedan blev det en Second Hand-runda med pojkarna, vi hittade en fräsig ljusstake vi ska ha på orgeln imorgon när vi spelar! Med levande ljus i..

Men ja, kom imorgon om du bor i närheten av norrköping :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag kommer sannolikt på spelningen. Ska på ungdomsmötet i pingst först, så jag försöker dra med mig lite folk också (Y)

2009-09-11 @ 15:22:14
Postat av: Anna Drott

Lovsången kan jag skippa, men det hade varit kul att se Dufva (får inte till streck över u) spela! Kram

2009-09-12 @ 12:58:43
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0