Vackra du!

Ett litet kort inlägg till dig som vaknar på morgonen, ser dig i spegeln och tänker "vad ful jag är.." Till dig som mår dåligt på jobbet eller i skolan för att du känner dig ful. Jag har nått att säga dig!

Du är vacker, du är skapad till Guds avbild. Och han skapade dig vacker. Lyssna inte på lögnerna som viskas i ditt öra, slå bort dom! Var glad över att du är ett Guds barn! Med en stark kärlek älskar han dig, ditt useende, din röst..Ja, hela dig med allt vad det innebär.



Glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte alltid så lätt du..

2009-09-24 @ 15:47:11
Postat av: Eddie

Det är verkligen inte lätt.

Ibland är det en lång process!



Se det som en liten uppmuntran :)



Kram

2009-09-24 @ 21:51:20
URL: http://eddieskriver.blogg.se/
Postat av: Anna Drott

Hehe...undrar om han glömde Fempi! ;)

2009-09-24 @ 22:05:39
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Anonym

mmmm :/

2009-09-24 @ 22:23:59
Postat av: Kristian

Bra talat Eddie! Jag gillar verkligen att läsa din blogg, det är hela tiden så uppmuntrande, så fortsätt med det! Gud välsigne dig!



Kristian

2009-09-27 @ 13:44:03
URL: http://kristiansve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra talat Eddie! Jag gillar verkligen att läsa din blogg, det är hela tiden så uppmuntrande, så fortsätt med det! Gud välsigne dig!



Kristian

2009-09-27 @ 13:44:37
Postat av: Malwen

Alla människor är faktiskt inte vackra. Tyvärr ser människans ögon till det yttre och inte till det inre.

Jag personligen har accepterat att i världens ögon är jag ett monster. Gud älskar mig för den jag är och i hans ögon är jag vacker. Dock är jag dömd att vandra runt på denna jord och sprida äckel. Vart tog den inre skönheten vägen?

2009-09-27 @ 20:35:53
Postat av: j

Jag håller faktiskt inte riktigt med dig där Malwen. Jag tycker att alla människor har något vackert, både på utsidan och insidan. Man kan ju inte precis definera vad vacker faktiskt innebär, eftersom alla faktiskt tycker olika. Många går säkert efter medias bild av vad skönhet innebär, men lång ifrån alla. Sen varför skulle det vara "rätt" bild? Jag personligen håller inte alls alltid med medias bilder av vad skönhet innebär. Jag tycker faktiskt mer att insidan gör utsidan, bokstavligt talat. Sen känner jag att desto mer jag umgås med Gud, desto mer får jag hans syn på männsikor och känner att jag ser mer på männsikor så som han gör, dvs att alla faktiskt är vackra! Så känn dig inte som ett monster eller dömd att sprinda äckel som du skrev, för så är det verkligen inte! Alla har vi nånting gott att bidra med till världen enligt min mening. Ha det fint, och glöm inte att du är värdefull!

2009-10-06 @ 18:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0