Jag vill gå in i det nya decenniet tillsammans med Dig!




Vart ska jag börja liksom?

Jag är helt salig efter den här nyårskonferensen! Jag är så förväntansfull! Jag har lite fjärilar i magen! Åh! Jag är så nyfiken på vad Gud har för tanke med detta året. Jag tror detta året kommer bli ett år jag kommer minnas hela livet, av många anledningar! Nyårsvakan med Ulf Ekman var helt maxad. Det är verkligen tåga i den karln alltså. Ja, han peppade oss till max! Och att stå med lyfta händer och be mitt under tolvslaget var så galet starkt! Att stå tillsammans med tusentals andra människor, och gå in i det nya decenniet under bönens kraft. Helt makalöst! Nu vill jag mest att det ska bli vardag igen, så man får sätta igång med allt roligt!

För att summera det här året som gått. Året kunde ha börjat bättre, men det slutade bäst! Jag har gått klart bibelskola, rest till USA, varit gitarrtekniker åt Intohimopojkarna på deras sommarspelningar. Jag har fått ett fantastiskt jobb, jag har spelat i flera olika städer med Dúfva. Jag har jobbat med lovsången i kyrkan och fått nya visioner för det. Ja, jag har hunnit med jättemycket!

Förvänta dig något av Gud det här året! Jag tror verkligen stenhårt att han har livets plan för ditt liv. Sök Guds ansikte, gå nära honom och låt dig förundras över hans godhet och allt mäktigt och övernaturligt som kommer att hända runt dig. Jag tror verkligen på att Gud vill visa dig allt det fantastiska han har för dig! Han håller din framtid i sina trygga armar. Han vårdar den kärleksfullt. Likt lammet på bilden ovanför :)

Kommentarer
Postat av: Clara

Vad inlägget är fullt med kärlek! Jag tror att det här året kommer att bli något alledeles extra. Är så pepp och förväntansfull! Åh.

Postat av: moder

Konstigt, jag känner likadant. Det kommer bli ett superår i denna familj.

Kram mamma

2010-01-02 @ 10:25:36
Postat av: Clara

Känner något speciellt inför detta året. 2010. Det låter bra tycker jag. Det här nyåret gav jag allt. Så galet najs! Jesus ojojoj. vad braa han är! :P

2010-01-05 @ 01:45:52
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0