En sån här lång lista..


Namn: Tom Eddie Stigson
Kallas för: eddieboy, ed, eds, edi, edped
Stjärntecken: En sån där slemmig sak med fjäll som simmar. Tror dom andas med gälar med.
Höger eller vänsterhänt: Väldigt mycket höger
Piercingar: Har ett hål i örat som jag gjorde i fyran. Igenvuxet vid det här laget!
Tatueringar: Har funderat massor. Men än har det inte blivit något. Kommer nog inte bli heller
Längd: 183 cm
Skostorlek: 44-45
Hårfärg: Den här svenska tråkiga råttbruna färgen
Fräknar: Nej, men många prickar!
Motto: Många många bibelversar är klockrena!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej! Jag älskar Jönköping
Tycker du att du är attraktiv? Tja, Gud har ju skapat mig?
Dricker du? Jag är motståndare till att form av förtäring av alkohol
Röker du? Och förstöra mitt tempel där Herren bor? Sällan!
Vilket schampo använder du? Alltid olika! Nått manligt?
Vilken parfym använder du? Björn Borg
Vad är du rädd för? Insekter!
Gillar du att tvätta? Jag bor hemma fortfarande! Mamma tar hand om det :)
Gillar du berg- och dalbanor? Jag älskar det så sjukt mycket!
Senaste...
Filmen du hyrde? Hm, jag minns inte?
Filmen du köpte? Fleknes fataliteter till min far!
Låten du hörde: Worthy - Paul Wilbur
Låten du laddade ner? Spotify!
Personen du ringde? Min bror Tom
Personen som ringde dig? Far
TV-program du såg? Fleksnes fataliteter!
Person du tänkte på? hahaha
Favorit…
Låt: Åh, jag kan inte välja
Sak att göra: Leda lovsång! Umgås med människor man älskar
Sport: Skidor att utöva!
Dryck: Cocacola, te, kallt vatten
Kläder: Det som jag gillar!
Film: Sagan om ringen-trilogin..faktiskt
Bil: Jag kan inget om bilar..nån som är funktionsduglig!
Serie: Bode söker fru!
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Nopes
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Tyvärr har jag nog gjort det!
Varit i slagsmål? Ja..fy
Blivit arresterad?
Träffat någon från internet IRL? Ja oja! Många gånger!
Antal…
Gånger du varit kär? 2
Gånger ditt hjärta brustit? 2
Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet inte! Inga hoppas jag
Tjejer du kysst? har bara kysst en där känslor var inblandade
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Några stycken från högstadiet
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett par gånger har jag lyckats hamna i JP
Senaste…
Boken du läste? Jag minns inte
Personen du fick e-mail av? Simon Holmgren, en skön basist i kyrkan!
Personen du fick brev av? H&M tror jag?
Personen du fick sms av? Carolina
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår tror jag!
Saken du köpte? Fy, donkenmat
Allmänt...
Vad har du gjort idag? Gudstjänst, församlingens årsmöte, lite gitarrspel och slappande
Brukar du svära mycket? Nej, aldrig riktiga svordomar! Kraftuttryck slinker ur ofta..tyvärr?
När stiger du upp på morgonen? Sjukt olika! Mina jobbtider är oftast ganska olika från dag till dag
Vad har du på dig? Strumpor, mjukisbyxor, en gammal skate-tisha
Vad ska du göra ikväll? Skriva klart den här listan, sen sova!
Vad är du allergisk mot? Britney Spears-parfymen
Var har du ont? Faktiskt ingenstans just nu!
Använder du hårspray? Lite hårvax bara..
Kan du stå på händer? Några sekunder vet jag att jag kan!
Håkan Hellström eller The Ark? Va?
Salt eller socker? Jag älskar saltlaktrits
Gillar du ketchup? Haha, jag gillar det starkt! Och jag tar mycket!
Är du glad nu? Jag är lite pirrig och glad ja!
Var du glad igår? Jag tror det!
Vad dansar du till? Tja..det som peppar en just för det tillfället!
Stockholm är… ? Våran vackra huvudstad
Göteborg är… ? En väldigt fin stad det med..
Kan du sjunga? Jag tror jag har fått nån form av gåva att använda min röst iallafall!
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Alla faktiskt! Jag skulle tycka det var skitspännande vilket land jag än åkte till! Men ja, Indien står först på listan just nu och dit ska jag ju i April! Sen vill jag åka till USA igen!

Kommentarer
Postat av: Natalie Hanna

"Röker du? Och förstöra mitt tempel där Herren bor? Sällan!"... Om man har en sjukdom då? Om man t.ex. har cancer? Då förstörs ju kroppen. ?

Jag tror inte att Guds tempel sitter i kroppen, det är nog hjärtat. Var lite försiktig med vad du säger kanske. Det kan såra människor!

2010-01-18 @ 11:30:28
URL: http://lovelyminutes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cancer är inget som du valt själv?

Tror nog att han menar att man inte ska förstöra sitt tempel frivilligt eller med mening så att säga, i det här fallet har man ju ett val? Röka, eller inte röka?

Var försiktig själv och tänk tre sekunder till innan du skriver ett så fånigt påhopp...

2010-02-11 @ 22:16:16
Postat av: micke igen!

måste ju säga att jag har svårt att se bilden av Eddie stigsson i ett slagsmål! =)

ha ha ha!

Du e bäst!

2010-11-24 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0