"Mitt sommarlov, vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli, med sol och bad, jordgubbar och glass"

Jag vill ha sommar! Verkligen! Jag gillar vinter, men 18 minusgrader är inte riktigt att hurra för..lite väl liksom. Men iallafall, jag sitter här och peppar sommaren med lite gamla sommarbilder! Jag tänkte dela med mig av några och skriva lite om varje bild.




Nyhemsveckan sommaren 2008! Här tillsammans med två mycket fina vänner. Jakob till vänster och samuel till höger. Samuel har förövrigt längst skägg i vänskapskretsen nu. Riktigt brutalt! 2008 gillade jag förresten att klä mig i dyra skate och surfmärken! Varför? Jag gillar inte ens att skejta..



Jag och min kära lillebror på sommarpromenad! Sommaren 07!




Sommarfika på Pingstkyrkans café med broder Sebastian! Den mannen får mig att må bra alltså!



2009! En grej vi ofta gjorde var att åka till Axamosjön och nattbada! Jag hade glömt badbyxor och fick låna ett par alldeles för stora av någon i gänget! Dom åkte av hela tiden, och på bilden ser man hur dom nästan glider av. Hemskt! Från vänster: Jakob, Johan, Jocke, Johanna och Eddie..mycket J där..


Avslutningsvis en liten bild från sommaren 2006. Jag umgicks med min kära vän Jonny heeela sommaren. Här påväg till Frizonfestivalen. Jonny är så långt ifrån frikyrklig man kan komma, och tyckte därför att Frizon var tråkigt. Nu träffas vi inte lika ofta, då han har kvinna och barn! Snart ploppar deras andra ut! Helt galet. Iallafall var det en sjukt fin sommar!

Jag har på känn att sommaren 2010 skulle kunna bli den bästa sommaren i mitt liv! iiiiih!




Kommentarer
Postat av: Jakob

åh, sommar! vääääärt. sommaren 2010 ska bli den bästa med sjukt bra häng varje kväll.

2010-01-12 @ 22:32:33
URL: http://www.intohimo.se
Postat av: Anonym

Hhhmmm vad jag vet så är sommaren 2009 redan över... ;) Bless!!

2010-01-12 @ 22:44:58
Postat av: moder

Jag tycker det ska bli kul när du och Tom bjuder in till er lilla grillfest. Förra sommaren var det ju bara 27 stycken i vår trädgård, jag tycker det är lite lite faktiskt. Kan ni inte fundera på att bjuda in några till i år, hälsningar mamsen.

Ps, det går ju också att tälta i trädgården, vi har inte dyra campingavgifter å så.

2010-01-13 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0