One day closer than before

Uppe i ottan! Det var lördag, och inte vilken lördag som helst! Utan första lördagen som alla secondhandaffärer har öppet efter julen. Det var mycket folk, men jag var ute i god tid för hitta dom bästa och snyggaste grejerna. Och idag fyndade jag rejält! Livets snyggaste väska hittade jag. En svart i skinn, med kraftiga kromade dragkedjor! Helsnygg! Även ett par jeans och en varm stickad tröja hittades. Det är så sjukt värt att köpa kläder sådär billigt! Allt som allt kostade det 160 spänn, det är typ en åttondel av vad ett par jeans kostar. För dom pengarna jag tjänar på att handla secondhand kan jag tex åka till Indien i april. Hur bra är inte det?

Mer second hand åt folket! Dessutom stödjer du något bra, då dom flesta secondhandaffärer inte lägger sin vinst på sig själva, utan på människor i nöd! Jag tror Jesus hade handlat second hand om han vandrat som en fysisk person på våran jord idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0