Eddies Secondhand-shop!

Hej! Flera månader har gått sedan jag ens gick in på den här bloggen.
Men nu har jag återuppstått, för en tid i alla fall. Det ligger till såhär, att jag har rensat ut lite kläder från min garderob. Jag har köpt på mig ganska mycket! Jag tycker allt är snyggt, men det tar helt enkelt för mycket plats.
Så nu har jag gjort en egen liten secondhand-affär här på min blogg. Jag börjar med att lägga ut 7 plagg, och känns det som att folk är intresserade och köper grejerna jag lägger ut, så kommer jag att lägga ut fler plagg!
Så, titta runt lite på kläderna nedanför, och lämna en kommentar, och nämn din mailadress, samt vilket plagg du vill köpa..så hör jag av mig!
Blessings!
Baggyjeans från Civilian
Storlek 31
60 kronor
SÅLD

Jeans från Wrangler
Storlek W31 L32
60 kronor
Skjorta från Johan Skoglund
Storlek L.
50 kronor
Jeans från Levi's
Storlek 31
60 kronor
SÅLD
Jeansskjorta från Björnkläder
Storlek XL (är dock insydd till storlek L)
50 kronor


Kommentarer
Postat av: Simon Axelsson

Hej Eddie! Det var länge sedan. Jag är lite intresserad av en av skjortorna, Adelsten. Du får höra av dig, så får vi se hur vi löser det rent praktiskt. Ha det fint! Frid och fred.

2010-07-07 @ 21:39:28
URL: http://www.twitter.com/simonaxelsson
Postat av: T

Hejhejhej. är jeansskjortan såld?

2010-11-30 @ 20:53:49
Postat av: Amanda Öhman

Hej! Jag är intresserad av den bli/vita skjortan från Johan Skoglund, vill gärna köpa den :) Men hur är det med frakt och så? Ha det bra! Bless! :)

[email protected]

2011-01-18 @ 14:35:15
URL: http://unicstyle.blogg.se/
Postat av: iasldvn

Igoxusox alocece cimivoqez ozizevi ivazoya onabi, e xaququt jujubuxozu jasicuvaq ye!!!

2012-10-15 @ 16:44:00
URL: http://www.jokogaqo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0