Kadosh


En bild tagen för nästan exakt ett år sedan..

Tredje mars! Jag kom just till insikt att tiden går väldigt fort..nästan lite för fort! Man hinner inte med! Härromdagen fyllde jag 21 år. TJUGOETT ÅR! Gammal gubbe! Jag som minns dagen innan då jag skulle fylla fyra år. Jag var helt orolig den dagen, för att jag trodde jag skulle växa upp och bli jättelång över natten till min fyraårsdag...och det som oroade mig var att jag kanske skulle bli så lång att jag inte skulle kunna pricka toaletthålet med strålen när jag skulle ståkissa! Nu är "bekymren" av annat slag. Nu ska man vara såkallad vuxen. Man ska ha egen lägenhet och man ska fatta egna beslut. Man måste snart veta vad man ska göra med sitt liv helt enkelt. Fast jag är faktiskt inte särskillt orolig över det. För den som älskar Gud samverkar allt till det bästa i alla skeden i livet, och i alla sorts konstiga situationer! Åh, trygghet!

Nu saknar jag min carolina väldigt mycket! Gripande!

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Papphammar

Älskade vän, du kommer att gå långt! Kram på dig

2010-03-04 @ 08:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0